en jävla dag.
alla ser fram emot helgen, att vara ledig och slippa skolan.
men icke.
jobba i dag, skönt att slippa praktiken iaf.
och jobb i morgon.
sen på söndag ska jag till min käre far.
känner smått ångest övr vad jag ska köpa i julklapp till alla.
även fast det är lång tid kvar så har jag ångest.
mamma och jag skulle laga mysmiddag och bara vara hemma i kväll,
men det vart mat på bockarna och hon drog med sina vänner och jag till johan en sväng och nu är jag hemma och ska bada, men fastnade vid datorn som vanligt.
och jag vill ha en förändring, jag vet inte vad.
nått oväntat.
nått kul.
jag har sån tur, jag har johan.
<3
MiSS Li - iM SORRY HE'S MiNE
värt att lyssna på.
fredag 9 november 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar