onsdag 7 november 2007

onsdag

eftersom tanta inte ville att jag skulle komma och arbeta idag på praktiken för att jag var sjuk och hon inte vill blir smittad så blev det stan med johan.
Lunch på Radjos.
Mer mys med han, och sen skulle han jobba.
då kom mamma hem och ville ha mig med på stan, och då fick hon betala det jag ville ha.
och det gjorde hon, hittade ingen jacka dock.
bajs,
sen tyckte hon skorna var fula.
så det vart det inte heller.
inte för att jag behöver, med det kan ju vara kul att ha nått nytt.

jag som ville ha en mysmysmys kväll med johan, så ska han och kolla på fotboll lät det som.
men jag är inte bitter för det, då kan jag måla naglarna och bada.HAHA.

dags att sätta fart med kvällens aktiviteter.

Inga kommentarer: