äntligen eller?
nej.
en bra sak har hänt denna vecka och det är att mormor kom idag.
men åkte hem lika snabbt känndes det som.
och jävla samhälle, vad irriterad jag blir, skulle vara klar med arbete idag, sitter och skriver som en idiot 3sidor hemma igår kväll. kommer till skolan idag, mes lärare säger ja okej då, ni får väl till nästa fredag på er då. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
folk frågar hur är det?
och jag svarar rent åt jävla helvete.
så fråga inte mer, för jag orkar inte gråta mer för det gör jag så mycket hemma ändå.
jag vill inte förklara, jag vill inte att du ska tycka synd om mig. för det handlar inte om att tycka synd, det handlar om att ha förståelse när man kan prata om saker och ting.
im nobody whitout you..
fredag 18 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar