när man sitter och känner att dagen inte kunde på något vis kunna bli sämre.
och när man inser vad fel man gör ungefär hela tiden.
och när man hör sms signalen, och läser sms och flinar för sig själv för det var så oväntat.
då lyfts dagen och man vill ha mer, men inte mycket mer. bara lagom.
tacktacktack.
söndag 20 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar