tisdag 26 februari 2008

...

jag vet nu.
jag vet allt.
och jag vet att det där med kärlek.
det är riktigt jävla svårt.
det var det redan i september.
det var då allt dog inom mig.
som fortfarande är dött.
det kommer nog aldrig bli liv där.
om inte..
men om inte om fanns.
vad skulle det vara då.
borta föralltid?
skulle jag aldrig få känna känslan igen?
smärtan och vreden jag har.
smärtan som aldrig kommer gå bort.

det blir rött som när ett hjärta brister,
det blir rött som när en blodig näsa rinner.
sedan blir det svart som när en dröm försvinner.

du har sårat mig mer än vad du kan förstå..

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag gillade de verkligen :)