fredag 22 februari 2008

fredag

torsdags tvätten gick smärt fritt.
bra det.

nu är jag bara besviken.

varför ska inget gå min väg?
varför ska allt mot arbeta?

alkoholintag i morgon på max.
hejdå.

Inga kommentarer: