skip to main
|
skip to sidebar
2008
fredag 22 februari 2008
fredag
torsdags tvätten gick smärt fritt.
bra det.
nu är jag bara besviken.
varför ska inget gå min väg?
varför ska allt mot arbeta?
alkoholintag i morgon på max.
hejdå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
stina eriksson
Bloggarkiv
maj
(11)
april
(19)
mars
(10)
februari
(24)
januari
(21)
december
(9)
november
(12)
oktober
(14)
om mig
stina eriksson
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar