oj, gårkvällen.
började hemma här med Helen, Robin och Lizanne.
vi gick vidare till Per-Erik. där det var trevligt folk.
ner på g.festen, dansade och skrattade.
5 brudar på upptäcksfärd i köket på stadt, kan vara det roligaste om inte det hade vart för fotografen från "glada hudik teatern" som inte ville dansa, simon och jag höll på dö av skratt.
två gånger på hela kvällen.
men allt slutade i gråt och skit.
varför var jag så dum.
roligaste på förfesten.
jag helen och alex sitter och pratar gamla minnen från skolbyn.
A: men helen vi har ju vart tillsammans vi!
H: ajustde, haha.
S: när vi gick i mellanstadiet/lågstadiet var jag bara tillsammans med kristoffer och fredrik.
A: men det som var sjukast, det var att jag var kär i dig stina hela tiden. men jag var ändå tillsammans med helen.
alla skrattar.
aja, nu blir det teve tills jag somnade med den på.
jag menade varje ord jag sa.
lördag 2 februari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar