jag ångrar inte att jag gick hem till dig den natten.
jag är glad.
jag ångrar även inte att jag gick hem.
jag är nöjd.
jag ångrar dock att det vart ett cepe sms.
men nu är jag äcklad.
så tack.
om du vill dansa, ring.
onsdag 13 februari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar