det första helen säger med ett skratt, har du ... byxor på dig!
hahaha. jag dör.
men så sant.
gullfiorna var här i dag och checkade av lite.
linda stannade tills nyss. skönt att snacka av sig.
det behövs verkligen, även fast båda satt och halvsov och pratade om bajs.
jobbade idag med, kännde att allt gick skit bra.
tills jag lackade på gubbjäveln.
men när chefen står och skrattar kan jag inte heller göra nått.
jobb i morgon med, plus lite av varje..
och systerpärtan fyller 20 på söndag, och jag har ingen present. klant man är.
men jag vet att hon gillar mig iallafall.
fick mina presenter av henne i veckan.
tärningar till bilen, och en bok och ett par solglasögon.
saknar carolin så otroligt mycket. förstår inte. jag har vart med henne varje dag i 16år drygt, eller så har jag pratat med henne, och nu är hon så långt ifrån så du anar inte.
förövrigt hatar jag allt som man hänger fram i bilen, men nu när jag har eget får jag byta inställning till det. bara att hänga på modet alla där ute... NOT
jag börjar bli trött på dig.
jag är rent av less.
jag försöker och försöker.
men jag får aldrig respons.
som att tala med en vägg.
och när jag ställer 2 aöternativ väljer du det jag inte vill ha.
och det vet du..
men jag ska försöka sluta störa mig på det.
men jag kan ju fan inte. helt stört...
nej nu ska jag sova.
och du, jag har kommit på en bra förklaring till kärlek.
det som är riktig kärlek, inte sånt man tror bara..
lördag 15 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar