fredag 9 maj 2008

fredag

oj, vilket vecka.

måndag, ledig. lök och deg.
tisdag, inventering på åhlens. första träningen på VÄLDIGT LÄNGE!
onsdag, skola. jobba på bockarna.
torsdag, död, jobba på bockarna.
fredag, jävligt taggad för 18års fest!


jag är sjuk. TYPISKT!
men det kan vara ganksa längesedan jag var det nu.
innan påsk iaf..

långdusch, grillning, dricka, brudar, gööööttt!

jag trivs.
men jag mår inte bra..

Inga kommentarer: