veckan har gått otroligt snabbt.
ganska mycket har hänt.
och jag är trött.
matchen i går i edsbyn slutade 10-25
skön vinst.
tråkig match, men vi höll och vann.
det som var roligast på hela matchen:
dom har precis brottat ner maja på en kontring, maja får lägga sig på sidan, det är 22 sekunder kvar vi leder med 24-10 och när dommaren blåser igång matchen igen så skriker en av tjejerna i edsbyn "NU KROSSAR VI DOM!" det som sak tillläggas är även att dom hade en tjej utvisad.
jag kunde inte hålla mig för skratt.
dagen.
sista lektionen, ledarskap.
och man är laddad för en eftermiddag med sonja.
ingen av marline eller johanna eller nån är där.
tack och lov hade jag lizanne.
dagen blev ett snäpp sämre när tjejen framför sitter och visar stjärten,
hela lektionen.
smått äcklad och trött så får vi som tur är sluta tidigare.
allt känns så otroligt mycket lättare nu än förr.
men jag har fortfarande saker att lösa.
men det blir bara bättre och bättre.
MYSFREDAG
så fort johan kommer.
<3
tack och hej.
fredag 12 oktober 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar