lördag 13 oktober 2007

lördag

jobbet äntligen slut.
huvudet värker.
hade sett fram emot att få gå ut med mamma och äta och mysa.
men så vart det inte..

vi får ta och leta oss nån annanstans att äta.
jag har ju en tårta om det går åt pipan.

nu börjar det, och jag vill bara veta mer.
men jag vet inte.

gårdagen, blev mycket mys.
du är den bästa man kan ha johan.
<3

Inga kommentarer: