allt börjar om från början.
skola..
ganska roligt.
vet inte om jag orkar citera allt som sades idag.
för roligt..
fick sitta i skrubben själv idag, helt värdelöst.
matten var sådär idag, rolig fast ändå inte.
jobbade som en tok och tiden gick snabbt.
175, tack.
du är bäst, jag ville bara att du skulle veta.
måndag 14 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar