första lördagen sen 15 september, jag har vart ledig!
fast jag vet inte.
det var bra, för jag hade inte köpt nått till pappa så nu fick jag det gjort.
han fyller nämligen år.
och jag säger bara, 6 år kvar till resan till Bali eller nån annan härlig exotiskt resemål.
pappa bjuder.
tror jag börjar längta framåt i tiden.
det har vart en jobbig början. men nu återstår det som kan bli roligt.
även fast jag vet att jag kommer gråta, men jag vet.
det blir bra.
för vi har varandra, det är det ända som betyder.
ja, igår hände det ganska mycket.
skippade skolan, tog världensmys sovmorgon med johan.
åkte sen till uppsala, och frågan när vi kommit till uppsala löd: När får vi åka hem?
men det blev bra, landskampen var bra.
fick uppleva att springa över en fyrfilig väg, kunde aldrig tro att det var så jobbigt.
fick även uppleva drygaste vägen hem.
tänk om jag stannat hos mormor.
sverige vann jag var nöjd.
är det så här det känns att vara lycklig?
det är inga problem.
lördag 12 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar