onsdag 19 mars 2008

onsdag

jaha.
det som var planerat idag gick åt pipan.

mamma hämtade mig från skolan idag iaf.
vi åkte och kikade på en ny lägenhet.
det är inte så ekonomiskt att ha en 4a på två stycken.
så nu har vi hittat en jätte mysig lägenhet, jag får egen ingång och allt.
jag vill verkligen ha den. känndes jätte bra.

sen åkte jag hem och bara vart hemma.
jag har packat om min väska 4-5 gånger.
nu får jag nog plats med saker att ta hem. för det är ju det som var meningen.

i morgon är det g.fest och det känns som alla ska gå utom jag,
så jag tror jag bangar på iden att inte gå.
eller jag vet inte.
jag har årets beslutsångest!

äntligen lov, och det vi har längtat efter hela månaden och nästan hela februari.
gaaaaaaaaaaah!
det känns så bra nu.
förutom att du är som du är.
men det är det jag får leva med om jag vill fortsätta vara din vän.
även fast du får mig att gråta, skratta och mådåligt och bra på samma gång.
det är knäppt det där..

i morgon blir det jobb.
skööönt.
pengar!

nej, godnatt.

Inga kommentarer: